Verwandte Artikel zu Bottlemania: How Water Went on Sale and Why We Bought...

Bottlemania: How Water Went on Sale and Why We Bought it - Softcover

 
9781921372131: Bottlemania: How Water Went on Sale and Why We Bought it
Alle Exemplare der Ausgabe mit dieser ISBN anzeigen:
 
 
  • ISBN 10 1921372133
  • ISBN 13 9781921372131
  • EinbandTapa blanda
  • Bewertung

Gebraucht kaufen

Zustand: Wie neu
Mehr zu diesem Angebot erfahren

Versand: EUR 5,06
Innerhalb der USA

Versandziele, Kosten & Dauer

In den Warenkorb

Weitere beliebte Ausgaben desselben Titels

9781596913721: Bottlemania: Big Business, Local Springs, and the Battle Over America's Drinking Water

Vorgestellte Ausgabe

ISBN 10:  159691372X ISBN 13:  9781596913721
Verlag: BLOOMSBURY, 2009
Softcover

  • 9781596913714: Bottlemania: How Water Went on Sale and Why We Bought it

    Blooms..., 2008
    Hardcover

  • 9781607513827: Bottlemania (How water went on sale & why we bough

    Softcover

  • 9789866369179: Bottlemania

    Shang ..., 2009
    Softcover

Beste Suchergebnisse bei AbeBooks

Beispielbild für diese ISBN

Royte, Elizabeth
Verlag: Bloomsbury (2008)
ISBN 10: 1921372133 ISBN 13: 9781921372131
Gebraucht Soft Cover Anzahl: 1
Anbieter:
TranceWorks
(Long Beach, CA, USA)
Bewertung

Buchbeschreibung Soft Cover. Zustand: As New. Bestandsnummer des Verkäufers 085459

Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren

Gebraucht kaufen
EUR 8,53
Währung umrechnen

In den Warenkorb

Versand: EUR 5,06
Innerhalb der USA
Versandziele, Kosten & Dauer
Beispielbild für diese ISBN

Royte, Elizabeth.
ISBN 10: 1921372133 ISBN 13: 9781921372131
Gebraucht Softcover Anzahl: 1
Anbieter:
BOOKHOME SYDNEY
(Annandale Sydney, NSW, Australien)
Bewertung

Buchbeschreibung Australian ed. Paperback octavo, very good condition, minor edgewear. 248 pp. Elizabeth Royte provides an incisive, intrepid and habit-changing narrative investigation into the commercialisation of our most basic need: drinking water. Why drink expensive water in environmentally unfriendly plastic bottles? She exposes for water what Eric Schlosser did for fast food: she finds the people, machines, economies, and cultural trends that bring it from nature to our supermarkets. A riveting chronicle of one of the greatest marketing coups of the 20th century. The author is an American journalist. Australian edition. (1 of 2 available copies.). Bestandsnummer des Verkäufers 24590

Weitere Informationen zu diesem Verkäufer | Verkäufer kontaktieren

Gebraucht kaufen
EUR 12,69
Währung umrechnen

In den Warenkorb

Versand: EUR 26,58
Von Australien nach USA
Versandziele, Kosten & Dauer